Friday, January 11, 2013

Abikaasa Riin räägib siis toidust ka.
Torrado.
Ükspäev tõi isand Mercedese kalaturult torado. Me tegime sellest siis sinigangi suppi ja panime grilli peale ja tegime veel toorest soolakala ka. Õhtul sõimegi kalasuppi ja lihtsalt paljast grillitud kala. Ja siis ma tõdesin, et nüüd ma olen Filipiinidel. Ma lihtsalt jumaldan torradot. See on kõrgelt üle lõhe, võib-olla midagi koha sarnast. Hõrk valge liha, vähe luid ja palju liha, ääretult maitsev, tuunat pärast seda ei taha nähagi.
Muud molluskid.
Silina avastas ükspäev, et talle maitseb krabi. Jama lugu on vaid see, et krabi puhastada on pea võimatu, nii tugev on ta koorik. Eks seda on eelnevatel aastatel murtud hambad ka tõestanud.
Teinekord viskasime mõned hiidkrevetid (siin küll rohkem normal size, mitte kingsize) kalapatta, ka väga maitsev. Loomulikult kuuluvad ka kalmaarid toidulauale, aga nende valmistamise usaldan ainult Angelile ja Joyle, et mitte saapataldu närida.
Riis.
Ikka riis-riis-riis. Ja muide, ma ei oska siin riisi keeta. Täielik pläust tuleb, mutid keedavad tänaval suure potiga hõrgu, sõmera väikseteralise riisi ja mul tuleb ikka pläust. Nb, eestis tuleb mul riisikeetmine välja...
Kookospiim.
Kõik toidud, kus on kookospiim on nii maitsvad: kala, krabi, kõrvits, mingid taimed veel, kuivatatud kala ja mingi rohu salat jne. Ka buko salat maiusroana on fantastiliselt maitsev. Mina pole veel nende roogade valmistamises proff, aga maitsev on ikkagi ja ma jätkan katsetusi.

Noh ja tihti võtame oma söögi kiriku kõrvalt tädi käest ja ka väga maitsev.

Puuviljad.
Kuskilt lugesin, et mangosteen on Aasia puuviljade Audrey Hepburn. Proovisime. No ma ei oska öelda... Ja ma ei oska ka antud näitleja ühtegi filmi öelda. Ma võin vaid öelda, et minu meelest on Filipiinide puuviljadest mango, papaia, ananass ja pomelo hoopis Nicolas Cage, John Travolta, Johnny Depp ja Leonardo di Caprio - kui need näitlejad sees, siis on hea film ja pappi tuleb. Loomulikult on ka banaan siin hea, aga see on rohkem söögi alla ja peale puuvili. Lisaks oleme proovinud ka rambutani, väike, punane, karvane punn ja maitseb samamoodi nagu mangosteen. Siis tši-tši, mille maitse oli tugev ja hea, konsistents aga vastikult jahune ja kui selle külmikusse panid, siis mõne tunni pärast külmiku ust avades, oli tunne nagu Simona mässu oleks selle paksema värgiga külmikus istunud.

Noh, praeguseks siis kõik, varsti näeme, aga mitte enne kui olen siin kõike proovinud!

No comments:

Post a Comment